Dag 26. 0km Bellus

19 oktober 2024 - Bellús, Spanje

Hadden we al verteld dat het hier mooi weer is ? Vandaag zonnig en een blauwe hemel.’s nachts koelt het lekker af zodat A een fatsoenlijke slaapscore kan halen. We zijn een klein beetje verplaatst op de cp vanwege de eindeloze praatsessies van de achterburen. In het dorp is een fiks feest aan de gang, opgeluisterd door harde muziek van een blaaskapel. Het hele dorp lijkt er te zijn en het ziet er gezellig uit. In de middag zijn we een stukje gaan fietsen, over de stuwdam Naar Benigánim. Slaperig plattelandsgeheel, maar met ook wat fraais. Mooi tegeltableau, gelukkig met Europees geld ondersteund. En een stationnetje met een paar fraaie borden. Het stationsbordje mag in Lego nagebouwd worden. Met een prijsje voor de best gelukte. Het verbodsbord is een bord naar mijn hart. A maakte nog een sfeerfoto van de camper op de nieuwe plek.

Foto’s