Dag 32 0 km Ibi Alicante
Vandaag 2 dingen. Aranka heeft haar nagels laten doen door Jennifer. Een van de 2 Jennifers die de salon runnen. Alles is weer op de gewenste lengte en kleur. Vanmiddag zijn we naar het speelgoedmuseum gegaan. Dit is gevestigd in een oude fabriekshal, zodat je ook nog wat productiemachines kon zien. Ibi kent meerdere merken. Mij ging het vooral om speelgoed uit de vijftiger en zestiger jaren. Maar er is echt veel moois van de periode voor de oorlog te zien. Die in Spanje al in de dertiger jaren is gevoerd. Het is een feest om al dat spul weer eens te zien. Morgen ga ik naar de jaarlijkse ruilbeurs. Kijken hoe dat is.

nostalgie blijft waardevol