Dag 10. 0 km

3 oktober 2024 - Mas de Barberans, Spanje

Afgelopen nacht is het gaan regenen. Prima, want we zaten toch binnen, alleen was er een waarschuwing voor deze streek, er zou een grote hoeveelheid wind zijn. De hele nacht lagen we te schudden in bed en ook het opstapje moest naar binnen na een kleine zwerftocht. Vanochtend was het leed alweer geleden. Het werd een mooie dag, lekker briesje en niet zo idioot heet. We zijn op de fiets naar Tortosa gereden om boodschappen te doen bij de Alcampo ( ( Auchan). Ik ben bij de camper gebleven en Aranka is nog wat gaan wandelen. We staan hier mooi, kijk maar eens naar de foto’s  Zoek de verschillen tussen de ochtend en om 19.00 uur. Morgen gaan we verkassen, langs de Ebro omhoog naar Flix.

Foto’s