Herfstreis 2024
24 september 2024 - Arnhem, Nederland
In het zuiden lonkt de zon. Daarom zijn wij vertrokken met de camper. We hebben Nederland halverwege de ochtend verlaten (24 sep) met een aarzelend zonnetje. Bij Luik waar de grote klim de Ardennen in begint,begon het stevig te regenen. Uiteraard hebben we onderweg meermaals gestopt en natuurlijk getankt in Luxemburg. Doel was om te stoppen bij een camperplek in Millery vlak voor Nancy. Een mooie plek aan de Moezel, maar helaas ramvol zodat we moesten uitwijken naar een cp in Saizerais. Daar is dan nu de eerste overnachting onderweg.
1 Reactie
-
Cees Steeg:25 september 2024Leuk om jullie herfstavonturen te volgen. Veel plezier en mooi weer.
